Naar boven

Update coronavirus

Beste designliefhebber,

Graag houden we je op de hoogte van de situatie bij Flinders, gezien de ontwikkelingen rondom het coronavirus. Wij treffen passende maatregelen om de veiligheid en gezondheid van al onze medewerkers, relaties en klanten te garanderen. Deze maatregelen hebben geen invloed op leveringen en bereikbaarheid: Flinders levert zoals je dat gewend bent.

Onze logistieke partners Dynalogic, BR8, JPHaarlem en PostNL hebben aangegeven extra maatregelen te nemen om ook in deze tijden op een verantwoordelijke manier te blijven bezorgen. Onze bezorgers blijven dus gewoon alle bestellingen bezorgen.

Wij hebben veel bewondering voor onze medewerkers die vol passie en enthousiasme blijven doorwerken en voor iedereen die in deze omstandigheden voor elkaar zorgt. 

De actuele status is als volgt:

Leveringen en retourneren

  • Wij hebben geen leveringsproblemen 
  • Producten die op voorraad zijn, worden normaal uitgeleverd 
  • Onze vervoerders PostNL, Dynalogic, JPHaarlem en BR8 blijven bestellingen bij je afleveren
  • Vervoerder Dynalogic voert alleen drempelservice uit wat betekent dat elke zending achter de eerst afsluitbare deur wordt geplaatst 
  • De retourtermijn voor pakketpost is gewijzigd naar 100 dagen, omdat de meeste afhaalpunten dicht zijn

Veiligheid en bereikbaarheid

  • In ons magazijn zijn passende maatregelen genomen op het gebied van hygiëne en de diensten zijn zo ingedeeld dat het rustiger is op de werkvloer
  • Vrijwel al ons kantoorpersoneel inclusief klantenservicemedewerkers zijn vanaf thuis aan het werk
  • Onze klantenservice is bereikbaar zoals je van ons gewend bent

Indien de situatie verandert, passen we de informatie op deze pagina aan. Vragen? Onze klantenservice helpt je graag verder! Bekijk de contactinformatie op deze pagina.

Met warme groet,

Geert-Jan Smits, CEO