Naar boven

Hoe plaats ik een bestelling?

Heb je een product gevonden dat je mooi vindt en graag terugziet in je interieur? Klik dan op de oranje winkelwagenknop op de productpagina en plaats het product in je winkelwagen. Ga vervolgens naar je winkelwagen. Daar kun je eventueel ook een kortingscode invullen. Door op de oranje knop te drukken, kom je telkens een stap verder in het bestelproces waar je
stapsgewijs je gegevens in kunt vullen. Wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen? Dat is geen probleem, want bij stap 3 kun je een ander verzendadres opgeven. Als je een account bij ons hebt en ingelogd bent, gaat bestellen nog sneller en vullen we grotendeels de gegevens al voor je in. Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van ons in je mailbox en houden we je per e-mail op de hoogte. Heb je geen bevestiging ontvangen? Dan kan het zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld of dat de e-mail in je spam is terechtgekomen.

Maak kennis
met Stéphanie

Stéphanie zit dagelijks op de klantenservice van Flinders om klantvragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Bekijk het hele Flinders team

Stéphanie Blaauw
 

Telefoon
Ma-vr 09.00-21.00
Za-zo 09.00-18.00
bel 03 808 37 05

 

Mail
Stuur ons een
e-mail
verzend bericht

  • Gratis levering vanaf € 50
  • 30 dagen bedenktijd
  • 7 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Gratis interieuradvies in onze winkel
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • Designstudio in Gent (op afspraak)

 

Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam (Nederland) - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01