Staat er een foutje op je factuur? Dit kunnen we nog tot 30 dagen nadat je de factuur hebt ontvangen voor je aanpassen. Neem daarvoor contact op met onze afdeling Klantadvies. Houd er wel rekening mee dat we de factuurdatum nooit kunnen aanpassen.
Handig om te weten: een particuliere bestelling kunnen we op de factuur achteraf niet aanpassen naar een zakelijke bestelling.
Maak kennis
met Stéphanie
Stéphanie zit dagelijks op de klantenservice van Flinders om klantvragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Wij helpen je graag verder.
Van ma t/m vr bereikbaar van 10.00 tot 16.00 uur
Bel 03 808 37 05Stuur ons een e-mail (reactie binnen één werkdag)
Verzend berichtChat met ons (reactie binnen één minuut indien medewerker beschikbaar)
Begin chatNeem contact op via WhatsApp (reactie binnen één uur tijdens openingstijden)
Stuur bericht
Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam (Nederland) - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01