Hoe kan het dat mijn bestelling niet is bezorgd?

Wat vervelend dat je je bestelling (nog) niet hebt ontvangen. Heb je de onderstaande punten al gecontroleerd?

Track & trace-code
Je vindt de track & trace-code in de verzendbevestiging in je e-mail. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging mogelijk is verschoven door de transporteur naar een ander moment.

Bezorggegevens
Bekijk of het bezorgadres, de postcode en het huisnummer kloppen die je hebt ingevuld. Je kunt deze informatie vinden in zowel de bevestiging van je bestelling als op de track & trace-pagina.

Brievenbus
Heb je misschien een kaartje in de brievenbus ontvangen van de transporteur? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of ligt het op een afhaallocatie.

Heb je nog geen duidelijkheid? Neem dan contact op met onze afdeling Klantadvies. Als je bestelling via JP Haarlem, BR8 of Optijd Home Delivery zou worden bezorgd, raden we je ook aan om contact op te nemen met onze klantadviseurs om te kijken waar het fout gaat.

Maak kennis
met Leah

Voor al je vragen over onze bezorgmethodes kan je altijd bij Leah en haar collega's terecht.

Bekijk het hele Flinders team

Leah

Je vraag niet gevonden?

Wij helpen je graag verder.

Telefoon

Van ma t/m za bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur

Bel 03 808 37 05
Mail

Stuur ons een e-mail (reactie binnen één werkdag)

Verzend bericht
WhatsApp

Neem contact op via WhatsApp (reactie binnen één uur tijdens openingstijden)

Stuur bericht
  • Gratis levering vanaf € 99
  • 60 dagen bedenktijd
  • 6 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Klantwaardering 9,6
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • Designstudio in Gent (op afspraak)

 

Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam (Nederland) - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01