Is de bestelling op voorraad?
Is je bestelling op voorraad? Dan kun je tijdens het bestelproces kiezen voor de eerst beschikbare leverdatum. Heb je een grote bestelling geplaatst die op afspraak wordt geleverd? Dan ontvang je de dag voor levering een bericht over de details van de bezorging.
Levertijd niet voorradige producten
Is je bestelling (deels) niet op voorraad? We wachten dan tot je bestelling compleet is voordat we deze versturen. We houden je via e-mail op de hoogte. Zodra je bij ons hebt besteld, gaat onze inkoopafdeling voor je aan de slag. We bestellen je product(en) bij onze leverancier(s).
Binnen tien werkdagen na je bestelling ontvang je van ons bericht over de verwachte leverweek van je bestelling. Dit is een verwachting en daarom kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. Verandert er iets? Dan brengen we je daar uiteraard van op de hoogte. Zodra je bestelling bij ons klaar is voor verzending, sturen we je een e-mail waarmee je zelf het bezorgmoment in kunt plannen.
Deellevering
Wil je een deel alvast ontvangen? Dat kan, behalve als je gekozen hebt voor Klarna. Neem daarvoor contact op met onze afdeling Klantadvies. Houd er rekening mee dat er voor een deellevering (extra) verzendkosten worden gerekend wanneer het totaalbedrag van de levering onder de € 99 uitkomt.
Maak kennis
met Leah
Voor al je vragen over onze bezorgmethodes kan je altijd bij Leah en haar collega's terecht.
Wij helpen je graag verder.
Van ma t/m vr van 10.00 tot 13.00 uur
Bel 03 808 37 05Stuur ons een e-mail
Verzend berichtChat met ons
Begin chatNeem contact op via WhatsApp
Stuur bericht
Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam (Nederland) - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01