Naar boven

Mijn bestelling is niet naar wens, wat nu?

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen
Allereerst: sorry! Wat vervelend dat je bestelling beschadigd bij jou thuis is aangekomen. Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens de bezorging. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan even contact op met de afdeling Klantadvies via info@flinders.be. Het is voor ons fijn als je foto’s van de schade aan het product of de verpakking en het verzendlabel meestuurt zodat we je direct kunnen helpen.

Het bestelde product wil ik graag omruilen
Wil je het product liever in een andere kleur of klopt het formaat niet? Omruilen kan natuurlijk ook binnen 30 dagen. Neem contact op met onze afdeling Klantadvies voor een retourcode en geef door welk product je graag wel ontvangt. Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen, gaan we het nieuwe product versturen. Als het product niet op voorraad is, bestellen we deze bij onze leverancier. We houden je daar uiteraard van op de hoogte. Is het nieuwe product duurder? Dan ontvang je van ons een betaallink om het verschil in bedrag te betalen. We sturen het nieuwe product uit zodra het oude product retour is én de betaling is voldaan. Is het nieuwe product goedkoper? Dan krijg je automatisch het verschilbedrag teruggestort zodra je bestelling bij ons retour is.

Is je pakket te groot om zelf terug te sturen? We kunnen ook een omruilafspraak maken. Dan komt er een bezorger van Dynalogic langs met het nieuwe product. Hij neemt het oude product dan direct mee terug. Het is hierbij van belang dat je het product weer netjes inpakt en klaarzet voor de bezorger. De bezorger kan alleen ingepakte producten meenemen én alleen hetzelfde aantal pakketten ophalen als dat hij levert.

In de onderstaande gevallen kun je geen aanspraak maken op het herroepingsrecht en het product niet omruilen:

  • Snoeren die voor jou op maat zijn gesneden;
  • Producten die door Flinders tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke wensen van jou als klant. Het gaat dan om op maat gemaakte producten. Denk bijvoorbeeld aan stoelen, banken of fauteuils die zijn gestoffeerd met de stof die jij hebt uitgezocht.

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Heb je een product ontvangen dat je niet bij ons hebt besteld? Heel vervelend en sorry daarvoor. We doen er uiteraard alles aan om dit te voorkomen en het goede product bij jou thuis te bezorgen. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, kun je het best contact opnemen met de afdeling Klantadvies. We lossen dit dan graag voor je op zodat we je blij kunnen maken met het juiste product.

Mijn product is beschadigd of defect ná 30 dagen
Is je product beschadigd, werkt het exemplaar niet meer zoals dat hoort of is het item kapot nadat de 30 dagen omruiltermijn is verstreken? Dan ruilen we het product niet direct voor je om, maar leggen we het eerst voor aan de leverancier of de fabrikant van het product. Onder ‘Service en garantie’ vind je meer informatie over de garantieaanvraag.

Maak kennis
met Joris

Voor al je vragen over het retourneren van producten kun je altijd bij Joris en zijn collega's terecht.

Bekijk het hele Flinders team

Joris Tolhuijs
 

Telefoon
Ma-vr 09.00-21.00
Za-zo 09.00-18.00
bel 03 808 37 05

 

Mail
Stuur ons een
e-mail
verzend bericht

  • Gratis levering vanaf € 50
  • 30 dagen bedenktijd
  • 7 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Gratis interieuradvies in onze winkel
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • Designstudio in Gent (op afspraak)

 

Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam (Nederland) - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01