Hoe gaat de garantieaanvraag in zijn werk?

Is je product beschadigd, werkt het exemplaar niet meer zoals dat hoort of is het item kapot nadat de 60 dagen omruiltermijn is verstreken? Dan ruilen we het product niet direct voor je om, maar leggen we het eerst voor aan de leverancier of de fabrikant van het product. Stuur ons een e-mail via info@flinders.be. Noteer in deze mail je ordernummer, geef aan om welk product het gaat en geef een duidelijke omschrijving van de klacht. Stuur duidelijke foto’s mee van het product, de beschadigingen en het probleem. Kun je het probleem niet op de foto vastleggen? Maak er dan een video van en stuur deze naar ons op. Sommige producten hebben een serienummer. Deze vind je bijvoorbeeld onder de zitting bij een stoel, op de fitting of aan de onderkant van een lamp. Als je deze informatie hebt gevonden, verzoeken we je dit ook mee te sturen in de e-mail. Met deze informatie dienen we een garantieaanvraag in bij de leverancier. We houden je hiervan op de hoogte. Houd er wel rekening mee dat de ene garantieaanvraag langer duurt dan de ander.

Je vraag niet gevonden?

Wij helpen je graag verder.

Telefoon

Van ma t/m vr bereikbaar van 10.00 tot 16.00 uur

Bel 03 808 37 05
Mail

Stuur ons een e-mail (reactie binnen één werkdag)

Verzend bericht
WhatsApp

Neem contact op via WhatsApp (reactie binnen één uur tijdens openingstijden)

Stuur bericht
  • Gratis levering vanaf € 99
  • 60 dagen bedenktijd
  • 6 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Klantwaardering 9,6
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • Designstudio in Gent (op afspraak)

 

Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam (Nederland) - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01